web analytics

Voip voor de zaak.

Van ‘voip bellen’ heeft u denk ik wel eens gehoord. Maar waar staat voip voor en waarom is dit de beste manier om uw zakelijke telefonie te regelen? Voip-telefonie maakt het mogelijk om een gemeenschappelijk netwerk te gebruiken voor spraak en data. (ISDN) telefonie was hier van de voorloper. Digitale telefonie vereist specifieke apparatuur ,zoals centrales en specifieke isdn toestellen, die vrij duur zijn, omdat ze enkel toepasbaar zijn in de telefoniewereld. Voip kan draaien op diverse apparatuur (pc, tablet, smartphone, voip toestellen) en de telefooncentrale zit in de cloud waardoor het beduidend goedkoper is en daardoor kunt u dus flink besparen op zakelijke telefoonkosten.

Voordelen VoIP bellen:
• Uitgebreide cloud telefooncentrale
• Geen investering in een eigen telefooncentrale
• Veel moderne functionaliteiten
• Gratis onderling bellen met al uw vestigingen
• Onbeperkt aantal gelijktijdige gesprekken (geen lijnen nodig)
• Onbeperkt aantal telefoonnummers per organisatie
• Integratie met uw software mogelijk (bv. Outlook of CRM)
• Integratie met mobiele telefonie mogelijk

De mogelijkheden van Vast & Mobiel:
• Lijn informatie (is een mobiel toestel in gesprek of niet?)
• Koppeling tussen vast en mobiel
• Verkort kiezen (tussen vast en mobiel en mobiel en vast)
• In uw eigen cloud telefooncentrale doorschakelingen regelen of een callcenter inrichten
• En: lagere kosten, want intern bellen, doorverbinden en doorschakelen is altijd gratis. Ook naar mobiele aansluitingen!

Bent u benieuwd wat onze VoIP Integratie voor uw bedrijf kan betekenen?
Vraag dan nu hier een op maat offerte aan.